czwartek, 14 stycznia 2010

Dostałam wyróżnienie!

Po raz pierwszy w życiu otrzymałam wyróżnienie blogierskie: sympatyczny blog Babci Damurek zauważył moją "zabawę modą" i "wyciąganie talentów z ukrycia" /patrz: post/. Jest mi bardzo miło i czuję się z tym świetnie: ktoś choć przez chwilę jest tam gdzieś na łączach ze mną i z moim dziełem. To fajne uczucie, bo towarzyszy temu całkowita dowolność z obu stron. Ja nic nie muszę i ten ktoś nic nie musi. Całe swoje życie zawodowe pisałam teksty, ale robiłam to na określone zamówienie i w określonym terminie. Ktoś to też potem sprawdzał, oceniał i majstrował. Też było miło widzieć później swój tekst w gazecie, ale teraz odczuwam zupełnie inną, nieznaną wcześniej emocję. Cieszę się, że zdecydowałam się pisać blog; dzięki temu wróciła mi chęć do przelewania myśli na papier / pardon: na ekran/ , ale największa korzyść jest taka, że poznałam wspaniałe kobiety i stałam się cząstką stworzonego przez nie świata.

Dziękuję wszystkim którzy czytają mój blog i dziękuję Babci Damurek za wyróżnienie i za to że jest:-)

Teściowa

7 komentarzy:

  1. Wyróżnienie w pełni zasłużone:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wyroznienia!
    pzdr Saskia

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Zorzecie i Saskii za ciepłe słowa:-) to miłe że tak uważacie! Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana tesciowo ,dla nas tez wielka wage ma Twoje slowo i czytaja Cie moi wszyscy znajomi.Od tego zaczynamy dzien-czy to nie jest najlepszy dowod Twojej wielkosci? pzdr Danusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Danusi za miłe słowa; postaram się tak pisać, żeby nie popsuć dnia na samym jego początku:-) całusy!

    OdpowiedzUsuń
  6. no pewnie, ze wyroznienie zasluzona. Bardzo dobrze sie czyta Twojego bloga, oglada zdjecia i znajduje swoje wlasne spostrzezenia i mysli w Twoich tekstach Tesciowo. Pozdrawiam zza dwoch plotow :)
    mlodsza ulicznica

    OdpowiedzUsuń
  7. Młodsza ulicznico - cieszę się, że mój głos trafia również do młodszego pokolenia. Pozdrawiam zza zasp!

    OdpowiedzUsuń