sobota, 16 stycznia 2010

Boskie dodatki

Ponosi mnie ostatnio fantazja: oglądam rzeczy, które chciałabym mieć. Jak to dobrze, że w internecie jest takie mnóstwo sfotografowanych ciuchów, butów i dodatków. Wyszukiwanie tego i komponowanie przypomina mi zabawę, w którą bawiłam się, jak byłam mała: wycinałam z papieru sylwetkę dziewczyny i rysowałam dla niej mnóstwo ubrań, które zakładałam na nią przez głowę, bądź przy pomocy zaginanych zakładek. Była to popularna zabawa w czasach gdy nie było Barbi. Każda koleżanka w klasie miała taką swoją "podopieczną" do ubrania i wymieniałyśmy się strojami. Moja lalka miała zawsze zabójczą ilość ciuchów i pamiętam, że koleżanki chętnie wchodziły ze mną w układ wymiany. Nie było wtedy blogów szafiarskich, ani w ogóle innych.....Brzmi to tak, jakby było przed Rewolucją Październikową, a to było wcale nie tak dawno...
Cóż, odeszłam od tematu, więc jak najszybciej wracam, żeby nie nudzić o dinozaurach. Te dodatki, które przedstawiam spodobały mi się głównie dlatego, że są kolorowe, niebanalne, w kwiatki, w ciapki, błyszczą, świecą i w ogóle są fajne.

accesories 5
Żakiet od Balmain'a wyszywany lusterkami i drogimi kamieniami a do tego naszyjnik z pereł z atłasową kokardą i torebka kopertówka wyszywana perłami; taki niebanelny zestaw, odpowiedni nawet na wizytę u królowej Elżbiety II.....
accesories 3
Torebka z niebieskiej skóry wysadzana perełkami i metalowymi koralikami, do tego pasek wysadzany niby turkusami z emaliowaną sprzączką i bransoleta z wielkim błyszczącym "diamentem".... (tak, to wcale nie jest pierścień)accesories 4
Torebka z dwukolorowej skóry z dwiema rączkami: jedna z żółtego plastiku; coś ma takiego w sobie, że jej pożądam; do tego bransoleta wysadzana różowymi perłami; mniam, mniam....

accesories
Buty w ocelota podobne do moich, które tu kiedyś prezentowałam, no i ten kardigan, tak pięknie udrapowany, że dech zapiera; do tego wspaniały pierścień z tysiąca i jednej nocy....


accesories 2
Buty Niny Ricci w kwiatki, no po prostu odpał, no i ten obcas w zebrę; potrafią się ludzie bawić...Do tego niebanalny asymetryczny pierścień z żółtego złota z bezczelnie różowym kamieniem i przepiękny żabot z różowych pereł...

No i to by było na tyle... Jak zwykle można sobie wybierać ulubione przedmioty....

Teściowa


5 komentarzy:

  1. kopertówka i niebieska torebka prezentują się swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba z niebieskiej skóry, do tego pasek z niby turkusami i pięknie udrapowany kardigan ... nie lubię jak się na mnie coś świeci więc z żalem odkładam żakiet wyszywany lusterkami ... no cóż może kiedyś się odważę trochę ,,pobłyszczeć,,:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja biorę żakiet z lusterkami, kolorową torebkę i pierścionek z różowym oczkiem. Stwierdzam ponownie, że jesteśmy bardzo zgodne i wpaniale się uzupełniamy:) oby tak dalej, dziękuję za udział w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wszelkiego rodzaju ozdoby dlatego dla siebie przygarnęłabym perłowy żabot oraz naszyjnik z pereł wraz z atłasową kokardą. Dla mnie to szczyt kobiecości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Perły, perły, perły !! W każdym wydaniu. Szczególnie ta bransoleta na trzecim zestawieniu. I obydwa perłowe naszyjniki...Chociaż zastanawiam się, czy miałabym odwagę je zalozyć na co dzień.
    agnitz

    OdpowiedzUsuń