piątek, 8 stycznia 2010

Buty nie od parady...

...i nie od Prady, ale od innych fajnych firm. Jakoś tak mnie dzisiaj naszło, żeby popatrzeć w czym będziemy chodzić, jak miną śniegi; nie żebym poganiała, bo ta zima teraz jest piękna. Podobno będzie jeszcze długo, aż do kwietnia. Trafiłam na buty, w których można chodzić w okresie między zimą a wiosną, takie które po prostu chce się mieć. Strasznie podobają mi się te wszystkie botki zawiązywane na sznurowadła, zapinane na tysiąc paseczków i oczywiście na taaakich obcasach. Nie są one może wygodne do szybkiego wkładania i biegania, ale....nigdy nie lubiłam butów praktycznych. Mam niezłego bzika na punkcie butów odjazdowych, no i zamszowych oczywiście. Szczególne miejsce przyznaję botkom od Dolce&Gabany przyozdobionych siatką i koronką. Sprawia mi przyjemność samo patrzenie na nie, bo raczej się nie zanosi, żebym miała przyjemność je kiedykolwiek ubrać. No to popatrzcie:


boots



boots 2



boots 3

boots 4

boots 5
Ja wybieram: lakierowane zawiązywane na jasne sznurowadła na górnym zdjęcie, koronkowo-siatkowe D&G, niebieskie zamszowe i szare zamszowe krótkie. Reszta jest do wzięcia :-)

Teściowa

6 komentarzy:

  1. ok to ja biorę te brązowe z frędzlem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły obcas wybrałaś: tak na oko min.12 cm! Ale te buty rzeczywiście do Ciebie pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja poproszę szare z klamerkami (bardzo praktyczne, gdy trzeba szybko wybiec z domu :-)). A w temacie butów polecam przepiękny blog Sea of Shoes prowadzony przez młodziutką fanatyczkę (w pozytywnym znaczeniu tego słowa) obuwia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarne z klamerkami ... obcas dla mnie w sam raz, wyglądają na wygodne ... no i czerń ... . Z ,,mniej wygodnych,, szare zamszowe (cienki obcas, dłuuuga sznurówka) bo ... brązowe z frędzelkami już zajęte:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny, cieszę się że tak zgodnie podzieliłyśmy się butami, dobrze to o nas świadczy:)Harel, dziękuję za info o blogu "buciarskim"; przyda się na pewno nie tylko mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. niezłe niezłe :) ja jestem na etapie butów z platformą pod palcami :)
    AgA

    OdpowiedzUsuń